software

طراحی سایت به معنی طراحی و ایجاد یک وب‏سایت یا بهینه سازی یک سایت قدیمی است. طراحی وب‏سایت دقیقاً به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع ‏رسانی است.

طراحی وب‏سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب‏سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب‏سایت را رعایت کنید.

هنگامی که یک کسب و کار آنلاین را راه‏اندازی می‌کنید، پیش از هر چیز باید یک وب سایت خوب طراحی کنید. در این پروسه علاوه بر طراح وب سایت باید با متخصصان دیگری هم همکاری داشته باشید.

شما به یک گرافیست نیاز دارید تا دکمه‌ها، لی اوت و لوگوی مناسبی برای شما طراحی کند.

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به شما می‌گوید که چه استراتژی‌هایی به کار ببرید تا با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین، همیشه موثرترین ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

متخصص کپی رایتینگ کسی است که به شما برای ایجاد محتوای مناسب و پیگیری هدف سئو کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار بالا بردن و جذب ترافیک موثر برای سایت، محتوای مناسب و کلمات دقیقی است که باید به کار برده شوند. یک متخصص تولید محتوا در کنار متخصص دیجیتال مارکتینگ، می‌توانند تضمین کننده حضور شما در صفحه اول گوگل باشند. البته شما می‌توانید برای حضور بهتر از یک فرد به عنوان متخصص سئو هم بهره ببرید تا محتوای شما بهتر و موثرتر به چشم بیاید.

همانطور که می‌بینید طراحی سایت فقط به دانش فنی و یادگیری اصول کدنویسی و آنلاین کردن سایت محدود نمی‌شود. در این راه نیاز است تیمی از افراد متخصص با دانش فنی مناسب گرد هم آیند.

اپلیکیشن موبایل که عمدتاً با نام App از آن یاد می‏شود، نوعی نرم‌افزار است که برای استفاده نهایی کاربر و قابل اجرا روی دستگاه‏های موبایل طراحی شده است. بیشتر اپلیکیشن‏ های موبایل خدماتی مشابه کامپیوترها ارائه می دهند.

از زمانی‏که اپلیکیشن‏های موبایل وارد بازار شدند، بلافاصله در تمامی بخش‌ها مورد استفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، شبکه‌های اجتماعی، اخبار، و حتی برای کسب‌وکار.

این یک واقعیت است که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد. در حقیقت شما می‌توانید کل نیازهای خودتان را با اپلیکیشن‏ ها برطرف کنید.

بی‏تردید هر کسب و کاری باید وب‏سایت اختصاصی خود را داشته باشد اما در این بین نمی‌توان به نقش کاربردی اپلیکیشن‌ها بی‌اهمیت بود.

بازاریابی مستقیم از طریق اپلیکیشن موبایل

ما در طراحی اپلیکیشن موبایل هم با سابقه ‏ای افتخارآور در کنارتان هستیم!