network

شرکت ما در بخش خدمات ACTIVE Network و PASSIVE Network طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را پوشش می‏ دهد. Domain، DHCP، DNS، VPN، GroupPlolicy، مجازی ‏سازی، پرینت ‏سرور، شبکه‏ های وایرلس، مدیریت و کنترل پهنای باند و ترافیک، انواع آنتی ‏‏ویروس اصلی، کابل کشی، داکت و ترانک گذاری، نصب کیستون و تست شبکه و …

دیگر دنیایی بدون وجود شبکه‏ های کامپیوتری حتی قابل تصور هم نیست، یک دنیایی فراتر از دنیای فیزیکی.

موردی که به وضوع می‏توان دید در دنیای امروزه فناوری‏ اطلاعات و شبکه‏ های کامپیوتری ستون اصلی اطلاعات و ارتباطات دنیای امروزه به شمار م ی‏رود.

شبکه، ارتباطات ما را تسهیل و علاوه بر آن در مجموعه ‏های کاری، ما را از اشتراک سخت‏ افزارها و نرم ‏افزارها بی‏ نیاز می ‏کند.

اهمیت شبکه و اینکه شبکه چیست بر کسی پوشیده نیست و همه کم و بیش مفهوم و اهمیت و نحوه کارکرد آن را می ‏دانند، اما آنچه مهمتر از همه این مباحث است، نحوه طراحی، پیاده‏ سازی، اجرا و پشتیبانی شبکه های موجود است.

هر شبکه ‏ای با بهترین تجهیزات سخت‏ افزاری و نرم ‏افزاری در صورتی که درست و مهندسی شده طراحی و پیاده سازی نشده باشد مسلماً کارکرد شبکه را مختل کرده و با مشکل مواجه می ‏سازد. شبکه می ‏بایست توسط افراد متخصص و حرفه‏ای با پلن و طرح کاملا مهندسی پیاده ‏سازی گردد که تمامی روند آن واضع و بر اساس استانداردهای بین المللی وضع شده باشد.

در اینجا مشخص می‏گردد که کار را بایستی به کاردان سپرد!

شرکت توسعه اندیشان فناوری ابوریحان به خود می‏بالد با شعار

“ما برای هر مشکلی، راه ‏حل ‏هایی داریم”

علاوه بر مهندسی طراحی و پیاده سازی، در ابتدای کار با مشاوره ‏های تخصصی مشتریان خود را نسب به کم و کیف پروژه و دید کلی و چشم اندازی از آنچه که قرار است اجرایی و نهائی شود، راهنمائی نموده و آگاه می سازد و همواره در تمامی پروژه ‏های خود با تکیه بر همین اصل موفق و سربلند بوده است

شرکت ما در بخش خدمات ACTIVE Network، تمامی سرویس‌هایی که ادارات، سازمان‏ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک برای پیشبرد اهداف خود نیاز دارند را راه‌‌‏اندازی می‌کند. این سرویس‌ها و نرم‌افزارها هستند که نیازهای شرکت را در جهت بالا بردن سرعت انجام امور اداری و تجاری، بالا بردن راندمان کاری، بالا رفتن سطح کیفی و کمی کار برآورده می‌کنند.

شرکت ما در کنار خدمات اکتیو شبکه، PASSIVE Network  را نیز به صورت حرفه‏ای از کابل کشی، داکت و ترانک گذاری، آرایش رک، نصب کیستون، سیستم‏های اطفاء حریق، لیبل زنی و تست شبکه و … را انجام می‏دهد.

اگرچه فعالیت عمده و تخصصی شرکت ما حوزه شبکه، امنیت شبکه و پردازش و انتقال داده‏ می‏باشد، لکن شرکت با توجه به نیاز مشتریان در زمینه ‏های نرم‏ افزاری و سخت ‏افزاری نیز دارای مجموعه ‏های متخصص می‏باشد.

شرکت توسعه اندیشان فناوری ابوریحان ارائه دهنده مشاوره و خدمات طراحی و نصب و راه‏ اندازی شبکه، سرور، ارتقاء و بهینه سازی اتاق سرور، خدمات اکتیو و پسیو شبکه و پشتیبانی موارد مذکور می‌باشد.

خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما دارای پشتیبانی رایگان برای اثبات کیفیت و ضمانت به مشتریان می‌باشند.