development

آموزش و توسعه، بخش مهم توسعه­‌ی منابع انسانی است.فرض بر این است که آموزش و توسعه نقش مهمی در پیشرفت فناوری دارد که منجر به افزایش رقابت، افزایش انتظارات مشتری از کیفیت و خدمات و متعاقباً در نیاز بعدی به کاهش هزینه‌ها منتج شده است. آموزش و توسعه به منظور آماده­‌سازی کارکنان برای مشاغل جدید به ‏طور جهانی نیز مهم­‌تر شده است

آموزش و توسعه، بخش مهم توسعه­‌ی منابع انسانی است.فرض بر این است که آموزش و توسعه نقش مهمی در پیشرفت فناوری دارد که منجر به افزایش رقابت، افزایش انتظارات مشتری از کیفیت و خدمات و متعاقباً در نیاز بعدی به کاهش هزینه‌ها منتج شده است. آموزش و توسعه به منظور آماده­‌سازی کارکنان برای مشاغل جدید به‏طور جهانی نیز مهم­‌تر شده است.

نویسنده‌­ی برجسته­‌ مدیریت، پیتر دراکر گفت:

“سریع­ترین صنعت رو به ­رشد، آموزش و توسعه است که در نتیجه­‌ی جایگزینی کارکنان صنعتی با کارکنان دانش‌محور روی داده است”

آموزش و توسعه یکی از عملکردهای اصلی منابع انسانی است. بسیاری از سازمان­‌ها، آموزش و توسعه را بخش جدایی­‌ناپذیر فعالیت توسعه­‌ی منابع انسانی در نظر می­‌گیرند. قرن جدید نیز به‏طور جهانی شاهد تمرکز بر همین موضوع در سازمان­‌ها بوده است. اکثر سازمان­‌ها، ساعات آموزشی را در طول سال برای کارکنان اجباری کرده‌­اند و این واقعیت را در نظر دارند که فناوری، مهارت کارکنان را با سرعت زیادی کاهش می­‌دهد.

برای آن‏که آموزش موثر باشد، بایستی یک فعالیت برنامه‏ریزی شده‌ای  پس از یک تجزیه و تحلیل کامل نیاز، اجرا شود و شایستگی‌های خاصی را هدف قرار دهد. مهم­‌تر از همه آن‏که آموزش باید در فضای یادگیری انجام شود.

 

شرکت توسعه اندیشان فناوری ابوریحان در راستای اهداف نظام آموزش کارمندان و مدیران دستگاه‏های اجرایی، آموزش‏های تخصصی و حرفه‏ای را برای مدیران و کارکنان فناوری اطلاعات در دستور کار خود قرار داده تا نیاز مدیران گرانقدر و کارکنان محترم را با مدرسان متخصص پوشش دهد.

شرکت توسعه اندیشان فناوری ابوریحان شرایط برگزاری تمامی دوره‏های تخصصی IT برای مدیران و کارکنان اجرایی واحد فناوری اطلاعات را به صورت انفرادی یا مجموعه‏ای داراست و در کارنامه خود برگزاری دوره‏های تخصصی بسیاری را داشته و به خود می بالد بخشی از آموزش تخصصی جامعه‏ی مهندسی استان را بر دوش می‏کشد.